Upozornenie: Nedostatok B vitamínov môže spôsobiť, že ste chorý

Pridané: 02.03.2018

Stále populárne B vitamíny. Niet pochýb o tom, že sú prospešné, a to najmä na príznaky únavy. Pravdepodobne by ste sa mohli spýtať nejakej staršej osoby a povie Vám, že pestrý a široký záber vitamínov B je presne to, čo im lekár naordinoval.


Takže, kedy ste naposledy premýšľali o vitamínoch skupiny B? Napadlo Vás niekedy, prečo máte tie trhliny v kútikoch Vašich úst? Dokonca ste uvažovali nad prirodzenou úľavou od depresie? Alebo ste premýšľali ako zmierniť syndróm karpálneho tunela?


Preto sa oboznámte s vitamínmi skupiny B a vyriešte tieto nedostatky ešte dnes!


1. Vitamín B2 (riboflavín) - riboflavín napomáha tvorbe krviniek. (A kto ich nepotrebuje?) Všimli ste si, ako niektorí ľudia strácajú hornú peru, keď dosiahnu stredný vek? To je pravdepodobne preto, že potrebujú viac vitamínu B2. Príznakmi nedostatku sú trhliny v kútikoch úst a na perách, slabosť, bolesť v krku a opuchnutý jazyk.


2. Vitamín B3 (niacín) - niacín Vám pomôže na ukľudnenie. A pokiaľ sa cítite trochu depresívne, siahnite po vitamíne B3. Aj fajčiari by mali obmedziť cigarety a uvažovať nad suplementáciou niacínom. Príznakmi nedostatku sú poruchy trávenia, únava, depresia, náladovosť a nízká prahová hodnota pre každodenný stres.


3. Vitamín B5 (kyselina pantoténová) - telo využíva kyselinu pantoténovú takmer na všetko, čo robí. Vitamín B5 napríklad pomáha mozgu myslieť, srdcu pumpovať a pľúcam dýchať. Okrem toho Vám pomôže nielen na ukľudnenie, keď ste vystresovaný, ale tiež Vám pomáha vyzerať na 20, i keď v skutočnosti máte 50. (Možno je to trochu prehnané, ale pomôže Vám starnúť elegantnejšie). Napriek tomu je nedostatok vitamínu B5 veľmi nepríjemný a môže spôsobiť únavu nadobličiek, astmatické záchvaty, nespavosť, nevoľnosť, celkovú únavu, podráždenosť a zvracanie.


4. Vitamín B6 (pyridoxín) - nie je to skvelé, ako všetky vitamíny skupiny B nejakým spôsobom pomáhajú s depresiou? A vitamín B6 nie je výnimkou! Napríklad pociťujete trochu viac úzkosti než obvykle alebo sa Vaše symptómy PMS zhoršujú? Je to pravdepodobne kvôli nízkej hladine vitamínu B6. (Mimochodom sa predpokladá, že syndróm karpálneho tunela je pravdepodobne spôsobený nedostatkom vitamínu B6).


5. Vitamín B12 (kobalamín) - vitamín B12 je kráľom všetkých B vitamínov. Nepochybne potrebujete viac červených krviniek, však? Iste, potrebujete! Kto ich nepotrebuje! Tak si vezmite vitamín B12, prečo nie! Ďalšie deficity vitamínu B12 môžu spôsobiť bolesti v ústach, stratu duševnej energie, problémy s koncentráciou a impotenciu u mužov.


Nepochybne ste zaznamenali symptómy, ktoré sú vyššie uvedené a premýšľali ste, ako ich vyriešiť. Kde presne nájdete prírodné zdroje vitamínov B? Je to jednoduché! V obchode s potravinami. Pozrite sa na nižšie uvedený zoznam, vezmite si kľúče od auta a choďte nakupovať!


Prírodné zdroje vitamínov skupiny B:


- pivovarské kvasnice

- pšeničné klíčky

- blackstrap melasa

- vnútornosti - s výnimkou bravčového mäsa

- vajcia

- ryby

- avokádo

- orechy

- zelená listová zelenina

- včelí peľ

- materská kašička

- surový med


Ak neobľubujete vyššie uvedené potraviny, môžete siahnuť po doplnku s obsahom B vitamínov - Stress B-komplex


Zdroj: naturalnewsblogs.com


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Info Dodanie tovaru Všeobecné podmienky Kontakt

ZAMORE s.r.o.
Štefánikova 487/36
985 54 Lovinobaňa

tel.: +421 905 746 834
email: info@zamore.eu

Copyright 2014 - 2019 © Vitaking Slovakia